úterý 28. července 2015

Králik Námořník

Koupit


Je zajímavé, co všechno se dědí. Můj děda byl truhlář, žil nedaleko Národního divadla a v létě si přivydělával jako lodník na  výletní trase Praha-Slapy. Chatu jsme měli postavenou z palubních prken. Děda toužil po dalekých cestách, po moři. Můj táta pak vystudoval ČVUT spalovací motory... dál jsem to nikdy  nepochopila. Ale vyrůstala jsem v domácnosti doslova vypolstrované knihami o lodích,  všude visely obrazy plachetnic a parníků, jen na určitých místech lodě trumfovaly lokomotivy. Samozřejmě kromě našeho pokojíku, kterému vládl Peter Nagy. Každopádně lodí jsem jela nanejvýš tak trajektem a už jen z kratšího pobytu na nějakém plavidle mě jímá mořská nemoc. Nicméně,  všechno ohledně lodí, lodiček, parníků, řeky mi připadá hrozně romantické ... možná mi to prostě jen připomíná domov ... nebo už to mám napořád zapsaný v genech. A tak  jsem tu touhu po cestách lodi přenesla očko po očku i na tohohle králíka.



Králik námořník
Námořník na náplavce

Inženýr Králik na břehu Vltavy
Tady se zasnil a zatoulal se do palmového listí

Reminescence na výstavu  Trnkovy zahrady 

Postupně přibývají
Králik Námořník je 23cm dlouhý a váží 55g. Je upleten ze směsi bavlny a polyesteru. Vycpán je protialergickou náplní, která se běžně používá jako výplň polštářů. Součástí králíka je námořnický svetřík a pruhované šortky. Oblečení je možné svlékat a oblékat. Chcete-li Námořníka adoptovat klikněte zde.


Žádné komentáře:

Okomentovat