pátek 29. ledna 2016

Krysa kancelářská - Servác

Koupit Serváce

Je to skoro dva roky, kdy mi nabídli útočiště ve své kanceláři. Díky nim jsem se stala z osoby posedlý plínkama, svačinkama a dětskýma hřištěma zase skoro úplně normální člověk. Opravdu se snažily, byly moje poradkyně v oblasti kultury a módy. Byly mojí terapeutickou skupinou, kavárnou, odpočívárnou a v každém případě tou nejmilejší společností, jako si člověk může každé ráno přát potkat. Nenaučila jsem se tam příliš o své práci, ale dozvěděla jsem se tam spoustu užitečných věcí, taky jsem vypilovala své PC dovednosti (hlavně facebook a google aplikace), dozvěděla jsem se, ze kolumbijská káva je skvělá i rozpustná  a vypila ji v radostném rozjímaní hektolitry.

Díky za to!!!




Servác je upletený ze směsi mohéru a polyesteru. Takže je lehce angorský. Oblečení je vyrobeno ze 100% bavlny. Tento Inženýr váží krásných 56 g a i s ušima měří 26 cm. Bezvadně se hodí sebou do kanceláře (vejde se i do kabelky). Koupit Serváce můžete tady.

Žádné komentáře:

Okomentovat