sobota 14. listopadu 2015

Když Králik stůně...

Felix zde.

Vlastně to mám docela ráda. Možná hlavně díky tomu, že naše děti nejsou moc často nemocné. Nejlepší ze všeho je, když zůstane doma jenom jeden a já můžu zůstat doma s ním a rozmazlovat ho a péct bábovky a pořád ho hladit po čele, abych zjistila aktuální teplotu. Když jsem byla malá měla jsem knížku "Copak naše babi" o babičce, která jezdí na kolečkových bruslích a když jí onemocní vnoučata peče jim citrónovou buchtu a nechává je pít k ní kolu. Z dnešního pohledu báječně zvrhlé. Všechny děti pak chtějí být nemocné a pak vlastně už ani nevím, jak to skončilo. Jen že vždycky, když jsem nemocná já, mám chuť na kolu a citronovou babetu.

Konečně si užívám listopad, na který se těším už od konce léta. Připadám si vyhopsaná venku víc jak dost. Teď to chce si sednout k nějaké pohádce a plést a užívat si brzkého příchodu tmy. Čím jsem starší, tím mě podzim víc baví .
Jmenuje se Felix, vzhledem lne k Petrolejové. Bolí ho trochu v krku a má teplotu. V zásadě ale nic závažnýho, párkrát se vyspí a už tu zas bude lítat a mlátit sourozence vypolstrovaným mečem.

Konečně máme čas na všechny hry a stavebnice a taky pohrát si pořádně s králíkama, Tihle se právě chystají ve školce ke spaní. Někteří vyfasovali ufony kvůli lepšímu usínání, někdo dostal legovou deku, aby neofoukl.




Jak to jen ten učitel dělá, že děti ve školce leží tak v klidu? Vypráví jim příběhy Pipi Dlouhé Punčochy.

Felix je kompletně včetně pruhovaného svetru a modrých trenýrek upleten ze 100% bavlny. je vycpán polyesterovou náplní, která se běžně používá jako vyplň polštářů a je protialergenní. Obojí je možné prát na 40°C. Nicméně doporučuji použít spíše jemný prací režim. Svetřík je možné svlékat a oblékat, Felix měří i s ušima 25 cm a váží 56g

Budete-li si chtít Felixe objednat, můžete tak učinit pomocí tohoto formuláře.

Žádné komentáře:

Okomentovat